Cala Blanca – zaliv Teulera (Mahon), 16.7.; 8,1 NM

Tudi danes začne tramontana svojo službo takoj po osmi uri zjutraj, le da je za spoznanje nežnejša – piha v sunkih do 29,9 vozla, vremenska napoved pa obljublja, da bo proti večeru dokončno potihnila. Čeprav je nedelja delava. Si pa privoščiva nedeljski zajtrk (jajca s slanino ) in nedeljsko kosilo (brez goveje juhe žal). In jaz imam dovolj časa za dooolgo jutranje plavanje. Voda v zalivu je zelo čista, pogled na okoliške vile z urejenimi vrtovi ter angleško travo pa prijeten.

Mirno dopoldne zmoti pok, ki ga povzroči naslonitev manjše jadrnice na Altopo: popustilo ji je sidro in na jadrnici je ostala le jadralka, kapetan se je šel potapljat. Jadrnico smo seveda privezali ob Altopo,  okoliški skiperji so hitro organizirali reševalno akcijo osamljene jadralke in njene jadrnice. Ročno so dvignili sidro in jo ponovno zasidrali na boljšem mestu.

Po kosilu dvigneva sidro in ob 13 do 15 vozlih vetra direktno v kljun barke odmotorirava v varen ter že dobro poznan zaliv Teulera. Je precej poln , a seveda se najde mesto tudi za Altopo. Tokrat zvečer sledi opiranje šampanjca – sklenila sva prvi del velike preste – tu sva namreč sidrala lani po prečenju velikega morja med Sardinijo in Baleari. Sledi kovanje načrtov, kako bova preživela ta teden, ki ga še imava za Menorco. Potem pa se bo potrebno pripraviti na novo veliko plovbo, tokrat nazaj v smer Sardinije.