V tej simpatični marini bova ostala tri dni. Oba namreč še delava in do sedaj je bilo kar nekaj težav z internetom, računi za prenos podatkov po hot spot-u pa rastejo v višave. Tu
Sidro sva dvignila ob 5.20 , skiper je kljub dobri vremenski napovedi slabo spal. Odplujeva z malo SZ v polkrmo, kasneje še ta ugasne. Kurz sva nastavila na JV rt Sardinije, saj računava, da
Vzela sva si prost dan, v glavnem zato, ker je bilo treba preživeti dopoldne za računalnikom, pa da bo tokrat za ogled otoka več časa. Pondski otoki so res nekaj posebnega ! Strmi klifi
Mestece Porto Ischia je upoštevajoč gromozanski turistični pogon na tem otoku še prav prijazno. Posebej prijazni so v marini in sicer tako uslužbenci na pomolih kot tudi šef, kjer sva opravila prijavo ter plačilo.
Po neprespani noči se že ob 7.h odločiva, da se premakneva iz južne luke na privez v severno, v Veliki Porto. Obkroživa dobro polovico otoka in res je bilo kaj videti: prepadne stene, neverjetne
Tudi jutranji nakupi v tem mestecu so bili prijetni in uspešni, res ga toplo priporočava ! Prijazni trgovci, mesar, ki ti nakupljeno vakumira…. Proti Capriju sva odjadrala malo pred deseto, do sidrišča na južni
Zjutraj pade odločitev o spremembi načrtovane plovbe naprej. Bonac bo danes konec, potem pa se bo med Sicilijo in Sardinijo okrepil otok vetra z močjo 5 – 6 Boforov iz smeri NW. Odločiva se
Noč je bila mirna, če odštejemo gost promet večjih in manjših motornih čolnov. Ti Lipari so res svojevrstno predmestje velikega Milazza na severni obali Sicilije, različne oblike javnih plovil (trajekti, vaporeto) pristajajo praktično na
Iz Scile naju je pospremil lahen NE veter in z 3 – 4 vozli sva prav lepo drsela mimo Mesinskega kanala naprej ob severovzhodni obali Sicilije. Romantiko je prekinila ribiška boja, ki se je
Dan za jadranje skozi Mesinski kanal ! Andrej je že nekaj dni spremljal vreme in posebne tablice tokov skozi ta preliv, poznan po znameniti Scili in Karibdi. Dvakrat dnevno teče tok z juga na