Nedelja in ponedeljek , 19. in 20. avgust 2018, Cefalu

Nedeljsko dopoldne na sidru bi bilo prav prijetno, če ne bi bilo neznosne in zelo vlažne vročine, ki pritiska ter napoveduje nevihte. Med kosilom se stemni in midva hitro odsidrava ter se priveževa na že včeraj rezerviran privez v marini. Tako hitro, da sva privezana prej, preden se na pomolu prikaže marinero in da sva sama izbirala mesto za privez. Nekaj sicer godrnja, a ker se v marino zgrinjajo tudi druge barke, naju pusti tam, kjer sva – na dobrem privezu in na notranjem betonskem pomolu. Iz pooblačitve nevihte sicer ni bilo, a nekaj se kuha v zraku…

Malo po šesti le pričakava Janjo in Majo, po obvezni dobrodošlici s penino se že v rahlem dežju podamo na večerjo v cca 500 m oddaljeno gostilno na robu mestnega obzidja. Komaj dobro povečerjamo, se ulije kot iz škafa, naliv prevedrimo v oštariji ob degustaciji tipičnih sicilijanskih grenčic. Ko se dež malo unese, jo hitro uberemo nazaj na barko, k sreči smo jo dobro zaprli. Okoli tretje ure zjutraj pa  se začne urnebes, nalivi, piši, grmenje in strele, tudi toča…. Andrej spremlja nevihto na najnovejši vremenski aplikaciji in Cefalu je sredi nevihtnega dogajanja, ki se ne premakne in ne premakne. Proti jutru se dež le malo umiri in sledi pregled škode. Razen za pol vedra vode v kaluži ob jamboru ni bilo hudega. Zato pa je v marini kar nekaj potopljenih čolnov in potrganih baldahinov na pomolih, zaliv je pol blatne vode, ki se je privalila z grajskega pobočja.

Vremenska napoved obeta še dva dneva dežja , zato se kljub rahlemu dežju peš opravimo v mesto po nakupe hrane. Na trgu pred katedralo spijemo kavico še v dežju, nato pa se kar naenkrat prijazno razvedri. Popoldne pa spet oblaki in trenutno čakamo, kdaj se bo spet ulilo. Da se bo, so si enotni vsi vremenarji, le okoli ure in količine dežja se še prerekajo. Tudi za jutri nekateri napovedujejo le popoldanske nevihte, drugi rahel dež čez cel dan. In tako naj bi bilo vsaj še tri dni…